the lightning reborn Forum Index the lightning reborn
Pvpex

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Roster rbg

Post new topic   Reply to topic    the lightning reborn Forum Index -> The Lightning Reborn -> The Lightning Reborn
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Murdøck

PostPosted: Sat 9 Mar - 08:40 (2013)    Post subject: Roster rbg Reply with quote

J'aimerai une explication sur la sélections des gens pour les roster rbg...incompréhension totale de ma part personnellement...des persos sortent pour cette saison pour en remplacer d'autre qui on fait leur preuves...j’espère sincèrement que sa va bougé...

Back to top

PostPosted: Sat 9 Mar - 08:40 (2013)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Cerflex
Administrateur

PostPosted: Sat 9 Mar - 12:56 (2013)    Post subject: Roster rbg Reply with quote

Comment expliqué à la fin, les roosters ne sont pas encore définitif et ils ont étaient fait en fonction de la présence Mumble, IG, etc....

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 14:01 (2019)    Post subject: Roster rbg

Back to top
Post new topic   Reply to topic    the lightning reborn Forum Index -> The Lightning Reborn -> The Lightning Reborn All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | How to create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
phpBB template "WarMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates